8/19/2010

初めての4コマに挑戦!Xinの料理

初めて4コマの漫画に挑戦してみた。相変わらずド下手で、すまない。

漫画

オチが寒くてごめんなさい!反省してます。m(_ _)m

実はこれは英語の話だった。親友のXin(通称Elddonnemar)は日本語が話せないけど、僕がよく「おいしい」とか「うまい」という言葉を口にするから、それぐらいはわかっている。だから、このつまらないダジャレだけは日本語でそのまま言った。(漫画のXinは飽きた様子をしているけど、本当のXinは笑ってくれたんだ。優しいね。)

This is a silly little story about a terrible pun that I made the other day when my good friend Xin made dinner for me and I turned umai, a word meaning "delicious," into the exclamation "uumaigod!" Maybe I should write her a formal apology for that one.

And that concludes the story of "Why Jon doesn't have a girlfriend." :-P

6 comments

Elddonnemar said...

No, I don't think that's why.

Jonathan said...

I don't know whether to say thanks to that or not! :-P

I'm glad that you liked the strip, though.

ささもち said...

日本語で4コマを書いたんだね!すごい!

表情が豊かだし…とってもいいと思います!

Anonymous said...

うーまい、ゴッド

いいねええ。うまい!

bikenglish said...

「オーマイゴッド」に辿りつくまで、ちょっと時間がかかりました。

Jonathan said...

くだらないオチだからでしょう。〈笑〉